*Brrrr*
Publicerad:

Det är maj, men det känns inte som det... Jag Har typ frusit i en vecka nu. På nätterna är det minusgrader och på dagarna är det aldrig varmare än 8 grader i skuggan. Den senaste veckan har det blåst galet mycket oxå, vilket gör att det känns ännu kallare. Varje kväll den senaste veckan har jag varit tvungen att värma upp mig med en het dusch och det lär väl bli så ikväll med... Bjuder på några sommarbilder för att få lite mer värme....


Solnedgång, Juli 2009


En god sommardrink


Utomhuslek på grönt gräs...


Vattenskidåkning i en varm sjö...

Det här får mig att tänka på låten som var med i Melodifestivalen 1990 med bandet N´Gang. Kommer ni ihåg den?
"Vi vill ha värme
I våra kalla liv
Vi vill ha värme
Wooh eeh oh
Vi vill ha värme
I våra kalla liv
Vi vill ha värme"


Nu: duscha

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: