1 Maj!
Publicerad:

Denna vecka har jag jobbat väldigt mycket och har därför inte hunnit skriva så himla mycket, tyvärr. Men det har inte hänt så mycket egentligen (förutom Mix Megapol vinsten förståss). Åt långlunch med Therese i torsdags! Mycket trevligt och skönt att få snacka av sig lite om nagelproblem, kunder, prisnivåer och företagande i allmänhet.

Igår kväll, Valborg, så var vi upp till Julia och Samuel. Vi åt gott och sjöng singstar. En mycket trevlig kväll som vanligt! Matilda hade med sig sin nya systemkamera, vilket fick mig att längta ännu mer efter min! :-)

Igår skickade jag faktiskt ett SMS till killen som jag "köpt" min kamera av och frågade om han skickat kameran än. Han svarade att han inväntar ett papper från Mix Megapol, som borde komma på måndag. Men så snart han fick det skulle han skicka kameran på en gång! :-)

Igår vågade jag mig in på Mix Megapols hemsida och lyssna på mig själv... Jag var väldigt rädd att jag hade gjort bort mig, sagt fel eller nått sånt, men jag måste erkänna att jag tycker att jag skötte mig himla bra faktiskt :-)

Vad bjuder denna helg på då? Idag är det 1.a maj, men jag tänker inte ut och demonstrera. Det regnar och är 3 grader varmt *brrrr* (för ett år sedan var det 25 grader varmnt och strålande sol). Så det blir att stanna inne och städa lite idag. Lugn och skön lördag med andra ord...

Nu: kolla FB 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: