Naglar!
Publicerad:

Dessa läckra naglar gjorde jag på Julia förra veckan:


Svarta tippar med kedjer.

Idag gjorde jag om min högra hand (jag jobbade alltså med min vänstra). Jag har knäppt flera bilder (med min vänstra hand), men bilderna blir riktigt urusla! Egentligen borde jag inte lägga ut bilder på mina nuvarande naglar för bilderna ljuger... Jag har nämligen inte GULA naglar, som det ser ut som...


Först har jag lagt en ljusgul gelé och på den har jag lagt ett ljusgrönt glitter. I verkligheten ser man nästan inget av det gula, bara det gröna glittret. På bilderna blir det tvärtom! Med andra ord, mina naglar är inte alls så här gula!


Denna bild är inte så bra... men man ser iallafall mer av glittret och det gula försvinner.

Jag lägger ut bättre bilder på naglarna när jag har gjort min vänstra hand!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: