Fantastiska fredag!
Publicerad:

I torsdags var jag inte på särskilt bra humör... tvärtom. Hade en jobbig dag och kände mig låg (har haft ganska många sånna dagar de senaste månaderna som ni säkert märkt på vissa av mina inlägg...) Som tur är har jag en fantastisk pojkvän som alltid försöker få mig på bättre humör och torkar mina tårar när jag känner mig låg. Älskar Dig, Boas!

Fredagen kändes mycket bättre! Jag hade en normal arbetsdag. Arbetade 9-16 och hade en timmes lunch, vilket är väldigt väldigt ovanligt (jag har ju beskrivit tidigare hur en normal dag brukar se ut för mig), solen sken och hela dagen hörde jag fågelkvitter och takdropp. Inte nog med det... Julia och Samuel kom förbi på jobbet med en uppmuntringbukett!


Tack så himla mycket Julia & Samuel och Hjalle & Matilda för de vackra tulpanerna! Ni är bara för gulliga! :-)

Klockan 16.30 kom jag hem i fredags (normalt kommer jag hem 18.30 på fredagar) Hur skönt som helst att komma hem tidigt på en fredag, förbereda middagen i lugn och ro och även hinna baka en "fredasgskaka". Efter den dagen kom jag fram till att det är just sånna dagar jag saknar. Komma hem i "lagom" tid, hinna göra sånt som är roligt och sedan slappa i soffan.


Banancupcakes med chokladfrosting bakade jag i fredags! Supergoda, men mastiga..l

Nästa vecka är jag helt fullbokad. Arbetar 9-19 alla dagar och har knappt någon rast... så jag kommer vara hemifrån mellan 8-20 hela veckan (blir väldigt väldigt stressad nu när jag tänker på det....hmm...suck). Men det är sista veckan som jag har de arbetstiderna! Efter den veckan blir det "normala" arbetstider. Jag hoppas verkligen jag rycker upp mig efter nästa vecka, för jag är så less på att vara energilös...vill bli mig själv igen...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: