Fredagkväll!
Publicerad:

Jag var ju ledig igår. Såå himla skönt!
Natten till fredag, var dock Boas och hjälpte till på en kundfest på hans fars jobb. När klockan var 01.00 på natten orkade inte jag vänta på att Boas skulle komma hem längre, så jag gick och la mig. Men vaknade kl 03.00 och fick panik när jag såg att Boas fortfarande inte var hemma. Han hade nämligen sagt att han förmodligen skulle vara hemma vid 01.30. Självklart blev jag orolig och ringde... Boas var kvar på jobbet...

Men efter det kunde inte jag somna. Så klockan 3.00 klev jag upp, gjorde fika och satte mig i köket och bläddrade i postorderkataloger... Klockan 5.00 kom Boas hem, så vid 6.00 kunde jag somna om igen...

Som ni förstår så var varken Boas eller jag särskilt pigga igår, så det blev en väldigt lugn dag och två timmars sömn på fredageftermiddagen.

Fredagkvällen bestod av Taccogratäng, päronpaj, Let´s dance och Så ska det låta. Ja, en helt vanlig fredagkväll för Boas o mig


Taccogratäng, enkelt och gott! Funkar alltid på en fredagkväll!



Päronpaj (med glass till). Annanaspajens recept, men jag bytte ut annans mot päron. Supergott!
    Taggar:


   Matilda

Haha. Helt sjukt att dom kom hem så sent. Jag sov dock som en stock och vaknade inte en enda gång (vilket är ovanligt för mig). När Hjalle kom hem frågade jag lite undrande vad klockan var, jag tänkte typ 1 kanske. HALV 5! Galet! Vi får ge igen på dem någon gång;)


2010-03-20 / 15:54:49
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: