Bakat nyttigt bröd!
Publicerad:

Det har varit en lugn söndag. Har varit hemma, kollat lite på hockey och bokfört lite. Lyckades häfta mig själv i pekfingret med häftapparaten när jag höll på med pappersarbet oxå... Tränade Core ikväll och räknar med träningsvärk imorgon igen.

Jag har även hunnit baka en limpa, full med nyttigheter. Torkad frukt, nötter och frön av alla dess slag och nästan inget mjöl. En god och nyttig limpa!


Passade på att inviga min nya "limpform" som jag köpte på IKEA för typ 1 år sedan... Baka bröd gör jag tydligen inte så ofta...

Ikväll har jag pratat i telefon hela kvällen. Med mamma, med Linda och med storasyster. Passade på att önska olika maträtter av mamma, som jag vill ha när Boas och jag åker hem i påsk! Påskmat och smörgåstårta stog på min önskelista :-) Längtar så himla mycket tills vi får åka hem till Fränsta!

Nu: duscha och sova!
    Taggar: