Äntligen torsdag!
Publicerad:

Vilken himla vecka jag har haft! Jag har haft 4-5 kunder varje dag och jobbat mellan 10-20 nästan alla dagar. har inte haft tid med lunch, utan har slängt i mig pulverdrinkar mellan kunderna. Stressig vecka med andra ord! Men nu är min jobbvecka slut. Imorgon ska jag vara ledig och det ska bli såååå himla skönt! Minns inte sist jag var ledig på en vardag. Så imorgon så ska jag städa och baka och slappa. Längtar så!

Ikväll är Boas borta så jag är ensam hemma. Sitter just nu och kollar resor... Linda och jag ska åka till Tunisien eller Egypten men vi kan inte bestämma. Någon som varit i Tunisien eller Egypten? Snälla hjälp oss! Vart tycker ni vi ska åka...?

    Taggar:


   Mattias Söderberg

Om ni ska välja på tunisien eller egypten så vinner helt klart egypten, mycket bra ställe på alla sätt!! +++++


2010-03-20 / 00:45:21
Blogg: http://mathmattias.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: