100% slutkörd!
Publicerad:

Oh my God! Denna vecka har jag inte varit på nått träningspass, för det har varit så mycket annat... Idag valde jag därför att gå och träna Core OCH Medelgympa. Core brukar jag träna på söndagar men Medeljympa har jag ALDRIG provat i hela mitt liv, jag brukar ju träna basgympa på måndagar... Men idag provade jag alltså medljympa, direkt efter Core. Så det blev två timmars HÅRD träning. Galet jobbigt och efter halva jympapasset var jag helt slutkörd! Men nu när jag har kommit hem så känns det himla bra och jag känner mig såå duktig. Det känns så bra att jag faktiskt tänker unna mig en bit päronpaj :-) Och dubbelpass på söndagar tänker jag fortsätta med!

    Taggar:


   Helena

Ja visst känns det härligt! Du kommer känna att du kommer att orka mer å mer desto fler ggr du tränar. sen vet du ju hur passet ser ut nu så då går det ta i mer på vissa ställen å lugnare på andra så man orkar.


2010-03-21 / 21:31:28
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   marre

Skulle du vilja läsa om mina varma dagar och "slitsamma", fartfyllda partynätter när jag flyttar till Alanya? Jag ska jobba som bartender och dansare så bloggen blir full av party!


2010-03-22 / 09:27:36
Blogg: http://maaarre.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: