Roffe- en liten sötis!
Publicerad:

Boas och jag har fått äran att ta hand om lilla Roffe, under tiden som Julia och Samuel är bortresta. Totalt har vi varit hundvakt i 5 dygn. Det har gått hur bra som helst! Jag kan inte annat än älska detta lilla djur...




Nu när jag ändå har lagt ut bilder på Roffe, så kan jag ju fortsätta och lägga ut några andra husdjursbilder...

Vi har ju två katter. En katt som en gång i tiden vägde 8,5 kg, men som vi just nu hårdbantar. Lucifer har gått ner 1,3kg på en månad! Duktig katt!


Lilla Siri, älskar dock Lucifers tjocka mage och använder den ofta som kudde...

Som jag har skrivit tidigare så är min plan att endast ha ätbara blommor på balkongen i sommar... Inte bara jag, utan även matvraket Lucifer, tyckte det var en utmärkt idé att ha ätbara blommor på balkongen...


Jag hoppas jag får behålla några blommor på balkongen i sommar....

Nu: plantera Krassefrön i blomlådor....
    Taggar:


   Millah



Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah


2010-06-02 / 02:17:32
Blogg: http://millahoman.blogg.se/


   Anna

Haha söta! Djur är underbara. Om jag skulle ha en hund så skulle jag nog vilja ha en sådan som Roffe. Härliga katter också som sussar sött nära varandra :)


2010-06-03 / 23:30:26
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: