Grattis på födelsedagen, Bästa Storasyster!
Publicerad:

Idag fyller min kära storasyster Marie 31 år. Vi slutade uppvakta varandra för ca. 3 år sedan, då vi aldrig ses på varandras födelsedagar längre... Men en Grattishälsning får hon alltid! 


Marie med hennes två barn


Hela Familjen Ojo!

Att Marie och Larry har världens sötaste barn skriver jag ofta... däremot har jag aldrig skrivit att Marie och Larry har uppfostrat dem till världens snällaste och raraste barn! Den dag jag får egna barn, så är det helt klart henne jag kommer ringa när jag behöver tips om barnuppfostran! Bättre barnuppfostrancoach kan jag nog inte hitta!

Stort Grattis på Födelsedagen, syster! Hoppas du får en toppendag! Kram

 

 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: