Grattis, Mormor!
Publicerad:

Världens snällaste, generösaste, omtänksammaste och bästa Mormor fyllde år i fredags! Men vi firade henne i lördags.  Mormor bjöd hela familjen, 22 personer, på stort Kalas! Bilder från Mormors stora fest kommer här!


Min fantastiska Mormor, Eivor, på sin födelsedag. Dagen till ära bär hon en klänning från Nigeria.


Stora delar av Familjen Sundholm och Familjen Silwer


Mormor hade dukat upp med galet mycket mat! Tror Ni att vi lyckades äta upp allt?! Fortsätt kolla på bilderna så får ni svaret snart...


Vi äter och äter...


äter, äter, äter....


och äter ännu mer...


Denna bild är tagen när alla har ätit klart och är mätta och belåtna! Som Ni förstår fick vi alla med oss matlådor hem! Det står även tre potatisgratänger på spisen, som inte syns här...


Efterrättsbordet! Ja, det fanns även mängder av tårta kvar...


Paketöppning


Tipspromenad i kvällssolen i Gissjö! Jag kom på 3.e plats och vann en trisslott som jag vann 100kr på :-)


Kvällen avslutades med kaffe, bullar och kaker och Princessbröllopstittande! Här sitter Angelica och Solveig och kollar på Bröllopet!

En mycket trevlig dag och självklart stod TV.n på hela dagen, så jag såg faktiskt det mesta från princessbröllopet! Förmodligen kommer jag titta på de flesta repriser av det oxå! Ja, jag tycker det är roligt att titta på program med Kungafamiljen!

Grattis på födelsedagen, mormor! Hoppas du hade en bra dag! Kram till Dig!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: