Fullt upp....
Publicerad:

Kan inte komma ihåg senast jag hade så här mycket kunder under en och samma vecka. Det känns som om jag håller på att stressa ihjäl mig. Idag började jag klockan 8.00 och jobbade i ett kör till kl. 14, då jag äntligen fick tid över för lunch. Jag tar 5 kunder varje dag och jobbar alltså 10 timmar/dag. Kommer hem vid 19.00 på kvällen och känner stress över att det är så stökigt hemma. Jag har så himla mycket ångest över att jag inte har putsat mina fönster en enda gång iår och jag vet inte när jag ska hinna putsa dem heller... suck... Sen ska vi inte ens tala om hur stressad jag är över att jag ligger efter med bokföringen. JAG BEHÖVER VARA LEDIG!

Ikväll ska jag börja förbereda inför Midsommarfirandet, och självklart känner jag lite stress för det.  Jag har tänkt baka, baka mer än vad jag egentligen behöver. Men det är ju så roligt, så jag tänker baka lite innan jag går och lägger mig ikväll och imorgon...

Gissa hur mycket jag längtar till Midsommar?! Ni anar inte! Efter denna vecka så kommer det bli helt fantastiskt att fira Midsommar med Nära och Kära i Julia och Samuels fantastiska hus! Det kommer bli en fantastisk dag som börjar redan på fredagförmiddagen! Lääängtar! Jag har tänkt sitta på deras underbara veranda, med en god drink i handen  och en skål med jordgubbar hela dagen... och bara ta det lugnt! Midsommar är ju för härligt! :-)

Nu: invänta nästa kund...
    Taggar:


   Anna

Härligt att du fick stressa ner lite under midsommar. Men du, jag tycker inte att du ska ha ångest över oputsade fönster. Jag putsade mina en gång under de två år jag bodde i min lägenhet, det var när jag flyttade ut :)

Hoppas du tar riktigt bra betalt för de fantastiska naglarna du gör så du får lön för mödan.

Kram!


2010-06-30 / 09:29:06
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: