Fränsta, here I come!
Publicerad:

Imorgon kl.16.00 går bussen mot Sundsvall :-) Jag har väldigt mycket roliga saker inplanerade i helgen.

På fredag ska jag vara barnvakt åt Bella och Gabbe. Ska bli himla roligt. Önskar jag fick vara barnvakt åt dem oftare faktiskt. Mamma och jag ska även ut på badrumsjakt. Hoppas vi hittar ett snyggt badrum någonstans.

På fredagkväll så ska vi även på Linus (min systers, Carro, kille) studentfest. Ser fram emot det oxå.

På lördag ska vi fira min Kära Mormors födelsedag. Halva släkten, kommer samlas i Gissjö för kalas. Tror det blir över 20 personer om jag minns rätt... Alltid lika roligt med stora familjemiddagar, när man inte ses så ofta. På lördag är det ju även Det Stora Bröllopet! Och Ja, jag är intresserad av Kungafamiljen och vill absolut se bröllopet!

På söndag hoppas jag att jag hinner shoppa lite i Birsta, innan bussen går mot Skellefteå igen.

Några bilder på Mina två favoriter!


Världens finaste, Gabriel och Isabella! Oj, vad vi ska leka på fredag! :-)

    Taggar:


   thea

din blogg var jätte fin älskar den



men du kan väl ha ett kort på mej åxå där (snälla)

du kan kolla på min blogg åxå den heter

www.dubbelgirl.blogg.se


2010-06-17 / 15:57:44
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: