Blandade bilder från helgen...
Publicerad:

Jag har haft en helt fantastisk helg i Sundsvall/Fränsta. Kan inte komma ihåg senast tiden gick sååå fort! Men nu är jag hemma i Skellefteå igen men jag längtar redan till i Augusti då Boas och jag åker ner tillsammans och ska bo i sommarstugan i Gissjö, i en hel vecka! Längtar!

I helgen har jag tagit över 300 bilder.... men jag tänker inte lägga ut alla här, men några...

Blandade bilder:


Isabella har sminkat sin lillebror Gabriel, i en färg som matchar hans tröja



Bella sminkade även sig själv. Två nysminkade barn. Bella borde nog satasa på en karriär som make-up artist!


Min älskade systerdotter Isabella och hennes hår!


Finaste Lillasyster Carro med sin Linus! Kanske Världens finaste par!


Jag och min älskade mor på Linus studentfest!

Mer Bilder från helgen kommer sen.....


 

 

 

 

 

    Taggar:


   Karin

Men nu dog jag när jag såg barnen..Åh så fina..:)


2010-06-20 / 23:20:48
Blogg: http://lightelegance.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: