Bilder från Midsommarafton!
Publicerad:

Midsommarafton blev precis så härlig som jag trodde! Men vart tog dagen vägen?! Tiden flög iväg, men det brukar den ju göra när man har roligt! Här kommer bilder från en varm och solig midsommarafton:


Vi firade midsommar i Julia och Samuels nya villa, som de har bott i, i endast en vecka! Fantastiskt hus på alla sätt och vis!


Vi började dagen med champagne och jordgubbar. Smarrigt!


Klockan 12.00 hissade vi svenska flaggan och sjöng Nationalsången :-)


Fantastisk lunch! Julia och Samuel gjorde en galet god silltårta som serverades till lunch.


Lucnh på verandan! Boas äter och jag slappar, precis som jag skulle.

Några närbilder på nära och kära

Samuel och Roffe

Julia- looks like a moviestar!


Hjalle (tyvärr utan Matilda, då hon är i Turkiet)


Älskade Boas


Ante- vän till Julia och Samuel


Kubb är lika självklart som sillen på midsommar!


Killarna mot tjejerna+Hjalle. Vi har redan glömt vilka som vann...


Julia står i sitt nya, enorma kök.


Vackra burkar på spisen... kunde inte låta bli att fota dem!


Grillmästaren Samuel sköter grillningen på den nyinköpta grillen! Och gott blev det!


Andra väntar på att Midsommarmiddagen ska serveras. Hela 15 personer var vi på middagen.


Jag hade gjort denna efterrätt. Tobleroneglass med grädde i egengjorda rullrånsskålar! Smarrigt! Receptet kommer sen!

Ja, det var några bilder från den härliga dagen! Kan inte annat än längta tills nästa års midsommar!

Nu:duscha och sedan sola!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: