Aldrig ska jag sluta Älska Dig....
Publicerad:

Jag har en helt fantastisk pojkvän! Jag har aldrig skrivit ett inlägg om Boas och varför jag älskar honom så mycket... så därför tänker jag passa på att göra det nu!

Boas...
 
...är Världens Snällaste och Underbaraste!
...är rolig och får mig att skratta!
...är Världens klokaste!
...är omtänksam och generös.
...är ett mattematikergeni, som alltid har koll på siffror och hjälper mig med siffror så fort jag snurrar till det.
...försöker alltid lugna mig när jag får hysteriska utbrott på t.ex. datorn.
...ger mig dagligen pussar och kramar, även om jag kanske inte alltid förtjänar dem.
...är den som oftast sköter om tvätten i vårt hem då jag hatar att tvätta.
...säger att jag är vacker trots att jag nyvaken och ser förfärlig ut.
...kliver upp tidigt för att skjutsa mig till jobbet, bara för att jag inte vågar köra bil själv.
...städar, diskar, rensar kattlådan... när det behövs.
...tröstar mig när jag är ledsen
...blir inte arg på mig trots att jag väldigt ofta shoppar onödiga saker som vi egentligen inte har råd med.
...ser mig när jag känner mig osynlig.
...lyssnar på mig och hör mig.


Boas sommaren 2008


Boas i London

Idag fyller min Älskade sambo, pojkvän och stora Kärlek, Boas, 27 år! Stort Grattis till Dig, Älskling

    Taggar:


   Anna

Visst är det härligt när man har hittat en så perfekt livskamrat? någon som kompletterar en. Jag känner mig också så lyckligt lottad :)


2010-06-08 / 08:34:10
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: