När regnet öser ner...
Publicerad:

Så galet skönt det var att vakna imorse och se regnet ösa ner. Jag har längtat efter denna dag. En dag då jag inte känner någon press över att måsta vara ute! Istället har jag haft en dag med måsten inomhus...

Sedan klockan 12.00 idag har jag suttit med bokföringen. Nu, 6 timmar senare är jag nästan klar... Jag lämnar lite till semestern. Nu har jag äntligen tömt huvudet på siffror, verifikationer, skatteskulder, momsrapporter, leverantörskulder, fakturor, debet och kredit... Det är så galet skönt att få iordning på alla papper och bokföringen!

Resten av kvällen blir ganska lugn. Lite städning och fixande här hemma, betalning av privata räkningar och mycket slötittande på datorn...

    Taggar:


   Camilla

Hej Skellefteå! Här i Umeå har det också regnat idag, lite småskönt faktiskt. Men jag hoppas på mer sol nu till veckan :)


2010-07-25 / 17:52:18
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: