Kort uppdatering....
Publicerad:

Jag har inte skrivit något de senaste 5 dagarna. Men de senaste dagarna har jag tänkt flera gånger att "de här måste jag skriva i bloggen..." Så nu har jag egentligen väldigt mycket att ta igen. Boas och jag har varit i stugan hela helgen och när det är soligt och varmt så vill jag hellre vara ute och därför har jag inte uppdaterat bloggen.

Just nu är jag på jobbet. Jobbar till kl. 18.00 ikväll, sedan bär det av till stugan igen så det kommer nog dröja innan jag skriver allt jag har tänkt skriva... så Kära Läsare, ni få titta in här en annan dag, då det säkert finns roligare läsning.

Nu ska jag återgå till jobbet!

Öhhh...Inser nu i efterhand (tre timmar senare) att detta inlägg blev otroligt flummigt och otydligt... men ni förstår nog vad jag menar. Alltså sol och värme= inget inlägg!
    Taggar:


   Anna

Jag förstod precis :) Ha det så härligt på landet!


2010-07-06 / 09:45:59
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: