Söndagkväll...
Publicerad:

Helgen är över och jag har egentligen inte gjort så mycket. Boas har ju jobbat hela helgen så jag har mest varit ensam hemma och tagit det lugnt.

Igår jobbade jag på dagen och på kvällen åkte vi till Hjalle O Matilda, där vi egentligen inte gjorde så himla mycket, men det var trevligt ändå.

Idag har jag tvättat. Vi var även en sväng till Julia O Samuel och åt goda semlor och fick äntligen träffa deras otroligt söta hundvalp, Rolf. Jag blir otroligt sugen på att skaffa hund när jag ser andras... men jag har ju bestämt att inte skaffa nå fler djur förrän jag blir pensionär...

Ikväll var jag iväg och tränade Core, så troligtvis har jag träningsvärk i magen imorgon... Jag har verkligen kommit igång med träningen nu. Jag tränar hela 4 gånger i veckan. Måndagar: jympa, Onsdagar: Yoga, Fredagar: Yoga och söndagar Core. Känns som det är en bra blandning av träning, plus att jag promenerar 60 minuter varje dag...

Och mer promenader lär det bli, för fr. o.m imorgon är vi utan bil. Vår bil får körförbud imorgon och vi har inte hittat någon ny än tyvärr. Så om någon vill köpa en avställd bil så hör av er! Ni får köpa den billigt! Och om någon vill sälja en billig bil så Hör av Er! Vi är i behov av en bil!

Imorgon är det dax att jobba igen. Börjar klockan 10.00 så det blir en timmes sovmorgon...
Nu:kvällsfika

    Taggar:


   Helena

Vi ska sälja vår audi80. Nybesiktad=)


2010-01-31 / 21:26:26
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   Matilda

Läs en äkta blogg skriven med passion!

http://MatildaSimonette.blogg.se


2010-02-01 / 02:04:04
Blogg: http://matildasimonette.blogg.se/


   Helena

Nja så ny är den inte (-94). och så dyr är den nog inte heller. men allt beror ju på vad ni är ute efter. Skulle gissa att vi ska ha runt 17000 ngn stans. Det bästa är ju att den är 4hjulsdriven.


2010-02-01 / 21:15:17
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: