Skärpning, Sofie!
Publicerad:

Jag vet att jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen... Jag ska bli bättre!

Idag gjorde jag något som jag aldrig gjort tidigare! Jag var iväg på ett Yoga pass! Jag ska absolut fortsätta med Yogan! Tänk om jag en dag lyckas bli smidig tack vare lite Yoga träning!

I måndags var jag på ett Gympa pass. Det passet var dock inte så givande! Det var lågt tempo hela passet och jag blev inte ens svettig. Nu när jag vet att de passen är så enkla, så tänker jag ändå fortsätta gå, men ta ut rörelserna mer, för jag antar att det blir jobbigare då. Efter ett par gånger kan jag förhoppningsvis byta pass till medelnivå. På söndagar är det även Core! Jag ska försöka ta mig iväg på Coreträning på söndagar oxå... Men först och främst Yoga o gympa!

Idag passade jag på att göra om mina tånaglar! Man ska ju vara barfota på Yogan så då vill man ju ha fina fötter! Så här ser min tånaglar ut nu:


Rosa glitter med vita blommor och silverstenar.

Nu håller de sig så här snygga i ca 3 månader. Så i typ april är det dax att göra om dem igen!

Igår var Boas och jag äntligen iväg och köpte en Skrivare. I 4 år har vi pratat om att vi borde köpa, men vi har skjutit upp det hela tiden! Men igår åkte vi iväg. Jag hade inställningen att köpa en så billig som möjligt. Vi hittade en för 599kr som vi skulle köpa, då det plötsligt kommer en säljare och säger att vi borde köpa en annan... Lättövertalad som jag är köpte vi en för 1599kr istället. Säljare kan verkligen sitt jobb alltså! Men vilken bra skrivare vi har köpt! Den är snygg, skriver ut snabbt och bra, men framförallt så är den trådlös! Så himla bekvämt! Jag kan sitta med datorn i köket, sängen, vardagsrummet.... trycka på "skriv ut" och plötsligt skriver den ut papper i gästrummet! Himla nöjd är jag med skrivaren!

Idag la Boas och jag ut vår bil på Blocket. Kolla in den här! Nu ska ska vi alltså försöka sälja vår röda Ford. Imorgon kommer en person som ska titta på den. Så det är en stor risk att vi blir utan bil under våren....

Men vi kollar Blocket heeela tiden efter en ny bil! Känner du någon som säljer en billig bil så hör av dig till oss. Vi vill köpa en bil! Känner du någon som vill köpa en Ford, så säg att vi har en till salu!

Nu ska jag ta en dusch och sedan slappa i soffan!



    Taggar:


   Helena

Gissar att det är F&S du tränar. Häng med mig ngn gång. jag tränar tisdagar (medelpuls), torsdagar(medel) och söndagar(medel, ibland core före). Även om det är grymt jobbigt i början innan man kommit igång känns det mer värt att ha ngt att sträva efter. sen lär man sig passet och kan trycka på på vissa ställen. Byter du mitt i terminen till medel blir det jobbigare att komma in i passet (egen erfarenhet). Bara ett tips=) Men som sagt hör av dig om du vill me, eller dyk upp ngt pass=)


2010-01-20 / 21:26:05
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: