Onsdag!
Publicerad:

Oj, vilken dag... Snökaos utanför fönstret och det är just ute jag har varit mest hela dagen. Tog en promenad till stan kl 12.30. Käkade lunch med malin och gick sedan runt på stan och provade lite kläder. Vid 15.30 promenaderade jag hem igen... i snökaos!

Jag var hemma 1,5 timmar innan det var dax att gå ut i snöyran igen. Då promenerade jag till Campus för att träna Yoga. Klockan 20.00 var jag hemma igen.

Jag har inget emot snö, men jag avskyr verkligen att gå i 3dm djup snö. Varör ska det ta sån himla tid att skotta gångvägarna??? Jag har varit ute och gått i totalt 2 timmar idag, under dessa två timmar har jag inte sett en enda snöplog, trots att det snöar väldigt mycket. Hur kommer det sig att snöskottningen inte ens fungerar i Norrländska städer?

Jaja nu är jag hemma och inne iallafall.

Igår var vi på Hockey, Skellefteå- Färjestad. Himla trevlig kväll med mat och trevligt folk! Knäppte förståss lite bilder från matchen


Här gör Färjestad 1-0.... men som alla vet så slutade matchen med Skelelfteåvinst. Även Timrå vann igår :-) Äntligen! 

Innan matchen igår gjorde jag dessa naglar på en kund


Rosa och lila glittertippar

Imorgon ska jag sitta med pappersarbete större delen av dagen. Kolla genom bokföringen för 2009 och redovisa alla kvitton för januari 2010. Tråkigt, men skönt att få det gjort....
    Taggar:


   Emma

Finfina naglar:)


2010-01-28 / 00:14:20
Blogg: http://runbaabyrun.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: