Hotellfrukost!
Publicerad:

Började söndagen med att kliva upp kl 7.30 och åkte till Scandic hotell. Boas & jag, Julia & Samuel, David & Alexandra och Hjalle började denna söndag med en ordentlig hotellfrukost! Just det, hotellfrukost istället för sovmorgon...

Åh, gott var det! Jag åt som en galning av allt! Fil och flingor, mackor, ägg, bacon och korv, nyponsoppa, pannakakor, frukt, kaffe och bulle! Det enda jag hoppade över var havregrynsgröten! Jag hade tagit med kameran så jag kunde ta några bilder... men när man sitter och äter hotellfrukost så är det bara det som gäller och man glömmer lixom allt annat.... så det blev inga bilder, tyvärr... Det får bli nästa gång, då det lutar åt hotellfrukost på Stadshotellet.

Efter frukosten åkte Boas och jag hem och sov gott till klockan 13.00. Resten av dagen har vi dammusgit och slappat i soffan. Det är väl det man ska göra på söndagar

Nu: dax att sova, börjar jobba kl 9.00 imorgon!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: