Grattis på Födelsedagen, pappa!
Publicerad:

Idag fyller min pappa 57 år! Grattis till Världens händigaste Pappa! Min pappa kan typ fixa allt... Så fort någon av mig eller mina systrar har problem med bilen så ringer vi pappa... Och han har nästan alltid en lösning på problemet och kan fixa bilen! Utan pappa hade Boas och jag skrotat vår gamla Ford för flera år sedan...

Så fort något annat går sönder i hemmet, typ problem med elen, värmen eller nått annat så är det pappa som får lösa de problemen. Det är även pappa som ställer upp och kör flyttlass runt hela Sverige, när jag eller min storasyster har flyttat.... och vi har bott lite överallt, från Karlstad i söder, till Piteå i Norr....

Det här är min pappa som kan fixa allt!

 
Pappa Sture!


Denna stuga var en gång i tiden bara ett skal. Inga innerväggar, inget golv, inget tak, inga rum, inget kök, ingen el, ingen öppen spis. Ett skal helt enkelt... Men pappa har renoverat denna stuga. Så nu finns det allt i stugan, 2 sovrum, kök och allrum. Det finns el och öppen spis. Allt gjordes av pappa!


Pappa leker med barnbarnen


Pappa och Gabbe!

Grattis på Födelsedagen, Pappa!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: