Färdigstädat!
Publicerad:

Klockan är snart 18.00. Jag har inte tagit någon paus i städandet (förutom vid lunch).

Och jag har hunnit mycket idag:
* klippt klona på båda katterna, borstat dem, duschat Lucifer, borstat han igen.
* plockat ihop i sovrummet
* strykt och rollat av ALLA gardiner (det tog tid)
* hängt upp alla gardiner
* städat undan i köket, samlat ihop alla tom kartonger och reklam. Rensat på hyllor
* Rensat i 3.e rummet. Slängt gamla papper som har legat och skräpat
* Gått flera vänder till förrådet med saker som inte borde ligga i lägenheten
* Gjort rent i lilla akvariet i köket (så smutsigt att jag inte ens såg fiskarna, så det behövdes verkligen)

Jag har två saker kvar att göra. Hänga upp ett draperi och en ljuslykta i vardagsrummet. Jag har inte dammsugit än heller, men det får jag göra imorgon för nu ska jag bara slappa resten av kvällen!

Kanske kolla lite utlandsresor :-)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: