Världens Tråkigaste Dag!
Publicerad:

Jag hatar verkligen sån här dagar! Kanske den tråkigaste dagen i mitt liv...

Jag jobbade förmiddag idag, slutade klockan 13. Efter det har jag inte gjort någonting...bara väntat och väntat och väntat... på att Boas skulle komma hem...

Vid 14-tiden kom jag hem och satte mig i soffan och hoppades att Boas skulle komma hem någon gång. Han var hos Samuel och pluggade. Under tiden satt jag hemma och tyckte synd om mig själv och väntade på att Boas skulle komma hem... Jag var såå himla rastlös och uttråkad och ville hitta på något!

Vid 17-tiden ringde jag Boas och frågade varför han aldrig kommer hem. Det visade sig att han skulle få skjuts hem av Samuel så snart Julia kom hem... Boas visste inte när det skulle ske... Jag blev lite irreterad när jag förstod att jag kommer måsta fortsätta vänta i min ensamhet.

Ensam, är just det man känner sig dagar som denna. Tänk om jag hade några vänner i denna stad som jag kunde ringa till en dag som denna och hitta på nått med. Men då jag inte kommer från denna stad så har jag varken nära vänner eller familj här... vilket gör att jag känner mig himla ensam ibland... som t.ex. idag. Jag skulle vilja ha vänner och familj i denna stad som jag bara kan hänga med när jag är uttråkad och rastlös... en vän som Linda!

Linda, tycker du kan flytta hit, så jag kan vara med dig när jag är uttråkad! Kompisar har jag i denna stad, men mina kompisar jobbar ju på vardagarna, så de kan jag ju inte hitta på något med en vanlig torsdag som denna.. 

Ja, ja, kl. 19.15 kom Boas äntligen hem, då hade jag väntat i över 5 timmar... Jag kände mig himla less och lite ledsen för att hela dagen hade gått utan att jag hade gjort nått! Och Boas fick då lyssna på mig när jag klagade på hur ensam jag är när han är borta. Som Ni förstår har jag haft en himla tråkig och långsam dag!

Inte bara hela dagen blev förstörd... nej, hela kvällen blev oxå förstörd bara för jag var på dåligt humör... men klockan 21.00 blev jag lite gladare. För då kom det en kille och köpte vår Ford! Så nu har vi ÄNTLIGEN sålt vår bil! Nu ska vi bara hitta en ny till oss...

Nu: dax att gå och sova med min enda vän i denna stad... Älskar dig, Boas!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: