Stora storstädardagen!
Publicerad:

Idag är jag på städhumör! Idag ska det storstädas i hela lägenheten! Förra året så storstädade jag alltid på fredagar. Dammtorkade, dammsugade och skura golvet... Men när jasg startade upp företaget så slutade jag med det... mest bara för att jag känner att jag inte vill städa när jag väl är ledig.

De senaste månaderna är det min älskade sambo Boas som har tagit hand om vårt hem. Det är Boas som diskar, lagar mat, rensar kattlådan, dammsuger, tvättar... Ja, han gör det faktiskt det mesta! Vilket himla tur att jag har honom, annars skulle nog vår lägenhet se ut som en liten svinstia...

Men idag ska jag städa iallafall!

Igår var jag till Malin och hälsade på. Trevlig kväll med Kinamat och äppelpaj samt hårfärgning av mitt hår. Fr.o.m nu ska jag inte blondera håret förrän till sommaren. Istället ska jag bara dra några slingor när utväxten blir för ful.

Igår började jag göra om mina naglar lite. Jag har typ haft ångest över hus jag vill ha dem. Har varit så svårt att bestämma färg. Men till slut blev det svarta tippar med lite guldglitter på. Lägger in bild när de är helst klara!

Fredag idag och inga planer för helgen tyvärr. Men jag gissar på att det mest blir att sitta inne och kolla på OS. Himla häftigt att Anja lyckades ta ett brons igår. Vem kunde tro det? Jag har iof trott att Anja skulle ta flera medaljer under detta OS och verkligen sett fram emot alla alpina tävlingar, men efter hennes vurpa trodde jag aldrig att det skulle bli någon medalj... så fel man kan ha då!

Nu: börja borsta katterna! 

    Taggar:


   Anonym

snygg blogg, händer i helgen då? :)


2010-02-19 / 11:42:13
Blogg: http://iankarnapachristoffer.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: