Stockholm, Stockholm, världens stad!
Publicerad:

Nu är biljetterna bokade! Den 19 maj åker jag till Stockholm! Jag lääängtar redan. I hela 5 dagar ska jag göra Stockholm! Hoppas jag hinner träffa några gamla kompisar när jag väl åker ner. Jag får iallafall träffa Linda och det är ju huvudsaken. Jag ska försöka ta en heldag på Gröna Lund oxå. Jag har ju inte varit där och roat mig sedan jag slutade jobba där för 5 år sedan, så det är på tiden. Och jag vet ju att några av mina gamla kollegor jobbar kvar så jag hoppas jag får träffa några av dem...

Det var så länge sedan jag var där så jag har en hel lista på saker jag vill göra. Förutom shoppa och göra stan och gå på Grönan så vill jag käka lunch på gräsmattan i någon park på Djurgården, äta på min favorit Kinaresturang, fika på La rose (om det finns kvar), fika på alla andra cafeér som jag alltid fikade på när jag bodde där. Besöka Skärholmen och Vällingby, där jag jobbade förr.... Åhhh vad jag saknar Stockholm...

Vill du kanske ta en fika med mig när jag kommer till Stockholm i maj? Hör av dig :-)

Bara 3 månader kvar....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: