Lugn vecka... trodde jag
Publicerad:

Denna vecka trodde jag skulle bli en lugn vecka. Jag har bara haft några få kunder inbokade. Men idag har telefon gått varm, så helt plötsligt jobbar jag hel dag på torsdag och alla andra dagar har jag iallafall 2 kunder/dag. Så det är bra. Idag har jag gjort naglar på Julia, men glömde helt att ta kort på dem... men de blev iallafall supersnygga!

Igår var vi i pulkbacken hela dagen, vi åkte dock inte pulka, utan satt bara i solen och drack choklad och grillade korv. Himla trevligt att sitta i solen i några timmar! Tog lite bilder från dagen, men har inte fört över dem till datorn än, så jag lägger ut dem en annan dag.

Nu: slappa i soffa med min älsklig! 
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: