Lördag...
Publicerad:

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera i veckan, men det blir så när man är borta hela dagarna. Går hemmifrån innan kl. 9 på morgon och kommer hem efter 20.00 alla dagar i veckan. Så det blir inte så mycket tid överr att blogga på...

Men fr.o.m måndag blir mitt liv mycket lugnare. Denna veckan har jag varit helt fullbokad, 3-4 kunder varje dag. Men nu kommer en lugnare period, där jag (just nu) bara har 1-2 kunder inbokade per dag. Jag kommer gå ut med ett erbjudande så jag fyller min luckor som jag ha resten av månaden. Så vill du boka tid för naglar, passa på nu!

Igår var Boas och jag ut till Sven o Ulrika på middag. Blev en lugn och trevlig kväll med god middag och Lets dance. Vi fick även låna deras lilla Ka, då vi fortfarande inte har köpt någon bil. Så nu ska vi får köra kA i förhoppningsvis några veckor...

Lördag idag, inga stora planer. Jag ska gå en sväng på stan och köpa CupCakes från Cup Of Love och köpa hårfärg. Ska nog köpa en mellanblond nyans och inte extra ljusblond som jag normalt tar. Känner att jag skulle vilja bli lite mer naturligt blond... Kanske hittar något mer på stan oxå. Vårkläderna är ju på ingång och det är ju såååå himla kul att köpa vårkläder! Har redan kollat genom varenda postorderkatalog flera gånger!

Nu: kolla lite kläder på nätet... :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: