Ang. Förkväll på TV4...
Publicerad:

I höstas när jag såg Förkväll på TV4 för första gången, trodde jag inte att Elisabeth Höglund  skulle få stanna veckan ut. Sämre programledare har aldrig sett någonsin! Och jag vet att många tyckte detsamma. Överallt läste man ju om hur dåliga programledarna var i nya Förkväll. Sedan dess har jag knappt sett ett avsnitt av Förkväll. Jag tyckte helt enkelt att det blev för pinsamt när Elisabeth intervjuade gästerna...

För några dagar sedan kom äntligen nyheten: Elisabeth Höglund får sparken (eller nått). Och nu helt plötsligt tycker hela Sverige synd om henne "åh, stackars hon som får sparken... bara för att hon är för gammal" Tänk vad svenska folket kan ändra sig snabbt... Först klaga, sedan tycka synd om. Jag måste ändå erkänna att jag tycker det är bra att hon slutar på Förkväll! Hon är passar bra som utrikesreporter (eller vad hon nu var) men någon programledare är hon inte! Och jag tror verkligen inte att hon fick sparken bara för att hon var för gammal. Jag är ganska övertygad om att hon fick sparken för att hon är en skiitdålig programledare... Nu äntligen kommer jag oxå kunna kolla på Förkväll utan att skämmas ihjäl... (inte för att jag tror att kommer kolla på det ändå, men jag KAN, om jag vill)

Nog om Förkväll och Elisabeth Höglund (som min systerdotter Bella, 3,5 år endast förknippar med Let´s Dance... och hur konstigt är inte det: småbarn förknippar Elisabeth Höglund med ett dansprogram... ja ja)

Fettisdagen idag! Och jag har nyss tryckt i mig en semla och tidigare idag åt jag en stor och god choklad Cupcake. Är det fettisdag så är det!

Imorgon har jag två kunder... Första kl 8.30 på morgonen och nästa kl. 15.30 på eftermiddagen. Så det blir en lååång lunch imorgon... Kanske ska börja göra om mina naglar då, jag har ju haft mina naglar i 4 veckor nu, så det är dax för förändring...

Nu: kolla OS med pälsklig!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: