Söndagen den 14 februari!
Publicerad:

Söndagen den 14 februari 2010, alla hjärtans dag. Boas och jag har inga planer för denna dag. Jag har länge tänkt bojkotta denna dag, inte ens tänka på att det är idag, men.... det är inte så lätt. Jag tänker hela tiden att idag borde vi göra tre-rätters eller kanske gå ut och äta, bara för att det är den 14/2... Det är svårt att inte "fira" alla hjärtans dag på nått sätt... Jaja, än så länge har Boas o jag inte planerat något!

Igår var vi till Julia och Samuel och slappade. Käkade pizza och Cupcakes från a Cup of Love, spelade spel och kollade lite på OS. En lugn lördagkvälll med andra ord. Vi såg inte ens på melodifestivalen!

Jag har ju sett alla mellos sedan jag föddes typ och tycker jag har ganska stor koll på vad som funkar i mello och vad som inte funkar... Igår lyssnade jag på alla låtar lite snabbt innan delfinal 2 och kände att nej, det gör verkligen ingenting om jag missar mello ikväll. Vem är det egentligen som väljer låtar till delfinalerna? Hur dåliga var inte gårdagens låtar? Om Herr Björkman tror att dessa låtar ska ha chans i Eurovision så borde han faktiskt tänka om... Vi kommer ALDRIG vinna Eurovosion igen om vi inte tar med bättre låtar i delfinalerna! Kolla bara på Norges bidrag till Eurovision iår. Har Ni hört den? Om inte, ta och lyssna på "My heart is yours" Låten börjar lugnt och växer hela tiden... Så ska en schlager låta (om det är en ballad, som iof inte funkar så ofta i Eurovision) Hur som helst så tror jag att Norges powerballad kommer gå långt i Eurovision, så jag hoppas att de 2 sista deltävlingarna har nått bättre att bjuda på! Så inte Norge går och vinner igen...

Nu: Äta frukost

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: