Torsdagsmyyyys....
Publicerad:

Då Boas jobbar alla fredag-och lördagkvällar, så har vi börjat ha "fredagsmys" mitt iveckan istället. Det är otroligt mysigt och trevligt att äta och dricka gott mitt iveckan. Igår hade vi därför Torsdagsmys. Vi hade dukat fram Glögg, pepparkakor och goda ostar. FredagsMys mitt i veckan rekommenderas!


Glögg, pepparkakor och goda ostar. Perfekt en kall decemberkväll!
    Taggar:


   Anna

Kan verkligen tänka mig att det är trevligt med fredagsmys mitt i veckan! Kanske man skulle införa... :)


2010-12-03 / 13:22:14
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Jenny Andersson,Skellefteå

Ja det kanske inte är så dumt att införa. Tror man behöver det där lilla extra oftare.


2010-12-03 / 20:23:00
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: