Shopping i Birsta!
Publicerad:

Idag har Mamma, Carro och jag varit på mellandagsrea i Birsta. Snöoväder och galet mycket folk hade oxå letat sig dit. Jag hade turen att springa på en himla snygg nyårsklänning, på rean. En klänning som jag sett i en tidning och som jag kollat på i Skellefteå ett par gånger. Jag betalade endast 200 kr för festblåsan! *nöjd* Självklart blev det lite från Ikea oxå!

Klänning från VILA, fyndades på REA.n

Nu är jag ensam hemma hos Marie och Larry. Slappar och har det himla lugnt och skönt. Jag ska ta och kolla vad de har i kylskåpet, dax för middag snart. Imorgon bär det av till Skellefteå igen. Jag förstår verkligen inte hur juldagarna kan försvinna så himla snabbt. Det känns som om jag nyss kom. Inatt så sover jag i Sundsvall hos Marie och Larry och imorogn kl.10 går bussen norrut

Mer bilder från mitt Fränstabesök kommer en annan dag!
    Taggar:


   Anna

Vilken underbar klänning! Förstår att du är nöjd. God fortsättning till dig, hoppas att julen har varit allt som du önskade :)

Kram!


2010-12-27 / 20:30:06
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: