Roligt!
Publicerad:

Min vän Linda, som jag var med i Egypten för två månader sedan, påminde mig just om en rolig sak som hände där när vi skulle checka ut...

Linda skulle betala sin Roomservicenota, när vi checkade ut. Av någon anledning har hon tamponger i sin lilla pengarväska. När hon tar upp pengarna, så följer det med en tampong som flyger rakt på den 45-årige araben som jobbar i receptionen. Tampongen rullar sakta ner på disken och landar sedan på golvet, bakom receptionen. Den snälla mannen i receptionen plockar iallfall upp Lindas tampong och ger tillbaka den till henne... (funderar på vem som tycker det var mest pinsamt...)

Som tur var, så var jag på toa när tampongdramatiken utspelade sig, så jag missade den incidenten.


Jag och Linda i Sharm El Sheik (vi såg dock inga hajar...)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: