Hårresande!
Publicerad:

Min systerdotter, Bella, visar det senaste hårmodet! Hi hi :-)

    Taggar:


   Matilda

Hej! Jag upptäckte en kommentar från dig som jag inte har sett, den är från mars...



"Tack för att du fixade ändringarna! Blev skitbra! Jag har hittat några små saker som jag skulle vilja ha fixat i bloggen. Inga stora grejer. Mailar dig de sakerna sen så kanske du kan fixa det någon gång när du har tid över! Tack för din hjälp!



Förresten, jag har en kompis som har börjat blogga och är så avundsjuk på min snygga blogg! Jag lovade henne att jag skulle höra med dig om du har lust att hjälpa henne med en snygg header. Jag vet att du har mängder med vänner som du hjälper så du har säkert fullt upp... men om du någon gång blir utan bloggarbete så är min kompis, http://lindisvarld.blogg.se, intresserad av en rolig header."



Jag har helt missat denna och självklart kan jag hjälpa henne, bloggar hon fortfarande? Gud vad jag känner mig dum! om hon vill att jag hjälper henne så gör jag det jättegärna! :)



Kram


2011-01-01 / 19:02:38
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: