Grattis Till Dig, Syster!
Publicerad:

Jag försöker att inte skriva om andra på min blogg, men idag är det Min Lillasysters Födelsedag och är det någon som jag vill skriva om, så är det hon! Jag har Världens bästa lillasyster och trots att Caroline är min lillasyster så är hon en stor förebild! Caroline är fömodligen den mest omtänksamma och den modigaste personen jag känner!

*När hon slutade gymnasiet blev hon framröstad till "Skolans Bästa Kamrat"

* 15 år var hon då hon, helt ensam, blev avsläppt mitt ute i den täta Norrlandskogen en kall höstdag. Ensam, utan kläder, utan telefon, utan kompass, utan mat och ingen aning om vart hon befann sig, vandrade hon runt i skogen i mååånga timmar.

*När hon var 18 år åkte hon till USA och gjorde praktik på räddningstjänsten. Där fick hon bl.a. ta reda på 3 veckor gamla och ruttna lik. Hon fick även försöka rädda en man som begått ett självmordförsök. Sönderskurna handleder och en motstridig man, som inte ville bli räddad, ledde till en nedblodad Carro.

*Nyligen blev Carro inlagd på ett sjukhus i Oslo, där galna läkare "tvingade" henne att svimma... Lång hemsk historia...  Själv så blev jag livrädd bara genom att höra om läkarnas galenskap! 


Min fantastiska syster är inte bara omtänksam och modig, hon är även Världens vackraste!

Stort Grattis På 21-årsdagen, Caroline!

    Taggar:


   Lillasyster Caroline

Tusen tack, finaste! <3

Saknar dig! <3<3<3


2010-12-12 / 19:00:19
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: