Slut semester....
Publicerad:

Två semesterveckor har nu gått och idag böjar jag jobba igen... Känns dock helt okej. Imorse startade jag min jobbtelefon igen, så fr.o.m idag vill jag att alla ringer till den (070-numret). Jag glömde nämligen telefonladdaren till min Privata telefon i Fränsta, så därför går jag inte att nå på min privata...

Igår gjorde jag den stora inhandlingen till det stora födelsedagsfikat. Jag har gjort en lång lista på olika kakor som jag har tänkt baka till min födelsedag. Började lite smått igår med att baka en liten kaka. Det kommer bli mycket bakning denna veckan :-) Bilder och recept på bakverken kommer förståss när allt är klart...

Nu: fixa mig inför arbetet...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: