Silwer funderar...
Publicerad:

Nalle puh är snäll, Bamse är snäll, Bumbibjörnarna är snälla, Krambjörnarna är snälla och Paddington är snäll. Varför får vi lära oss att björnar är snälla och kramgoa, när de riktiga björnarna är i skogarna inte är snälla och kramvänliga...?

Gissa hur rädd jag var natten efter, jordgubbslandet hade blivit urgröpt, hästarna hade blivit skrämda och gnäggade och skrek konstigt och det låg något som liknade björnbajs på backen? Jag var så rädd att jag väckte Boas på natten när jag skulle ut och kissa i mörkret och tillsammans sjöng vi "Björnen sover...." högt och tydligt för att skrämma iväg den farliga björnen... samtidigt som vi stresskissade i mörkret!


Nalle Puhbajs eller hästbajs?? Ingen vet...

    Taggar:


   Lina Holgersson

Just nu har jag två superbra tävlingar uppe på min blogg. Tänkte om du var intresserad. En kan du vinna valfri hårförlängning och en kan du vinna snygga underkläder.

Har även rabattkoder mm om du är intresserad av lite billigare shopping ;)

Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt!


2010-08-09 / 18:47:00
Blogg: http://lina.bubbleroom.se/


   thea<333:*:*:*

jag tror nahlle puh bajs


2010-08-18 / 15:25:27
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: