One Piece- Jump in!
Publicerad:

Ingen har väl missat "Sparkdräkterna" från OnePiece! För 6 månader sedan såg jag dessa dräkter för första gången och då skrattade jag och tänkte "Herregud, det där plagget kommer jag ALDRIG sätta på mig!" Jag skulle ju se ut som en förvuxen bäbis.... Nu har jag varit in på OnePiece hemsida flera gånger och har faktiskt börjat gilla detta plagg. Jag börjar gilla det så mycket att jag faktiskt skulle vilja KÖPA en sån där "sparkdräkt". Tänk hur fantastiskt skönt det skulle vara att hoppa in i detta plagg en kall och snöig vinterkväll, krypa upp i soffan med en kopp varm choklad och bara mysa! Det är otroligt lockande! Kanske önska sig en i julklapp?! Läs mer om detta plagg på OnePiece hemsida.

OnePiece Fusion Lilla/Rosa
Bilden kommer från OnePiece.no. Beställ plagget där!

    Taggar:


   Anna

Haha, första gången jag ser en sån. Gick in och kollade och de som inte ser tokiga ut ser ju faktiskt ganska mysiga ut. Hmmm... :)


2010-08-22 / 10:14:08
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Anonym

såg skön ut men dyr som attan inte värt pengarna man syr billigare sj


2010-08-25 / 12:22:03
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: