Shoppingsugen, men...
Publicerad:

får inte shoppa! Jag har bestämt att jag ska ha shoppingförbud t.o.m den 20 maj! Jag går på stan nästan varje dag och vill verkligen shoppa. Men om en månad, den 19.e maj åker jag ju ner till Stockholm och ska vara där i 6 dagar. Det betyder att jag tänker vänta med att shoppa tills jag kommer till Stockholm! Längtar. Eftersom min tågbiljett till Stockholm bara kostade 95 kronor så har jag betämt att jag får shoppa upp 2000kr. Så ikväll har jag kollat runt på flera butikers hemsidor för att få lite inspiration.... Tänkte försöka planera min shopping lite iförväg och har kommit fram till att jag ska köpa:

* ett par nya jeans
*leggings i olika färger

När detta är inhandlat så ska jag leta toppar som jag kan använda till jeansen och leggings. Funderar på om jag ska köpa en jeansskjorta, såg nämligen en skiitsnygg på Gina Tricot.

När topparna är inhandlade så ska jag köpa skor som passar till alla kläder.

Ser fram emot att shoppa på VILA, ONLY och Vero Moda! Varför kan inte VILA öppna i Skellefteå?! Kom just på att jag har ett presentkort på Indiska oxå :-)

Nu när jag har kommit på att det är så himla billigt att åka tåg till Stockholm så ska jag åka ner oftare. Jag har redan börjat planera nästa Storstadsresa. Det blir förmodligen julshopping i Stockholm! Tåg två personer t/r 380 kr! Kan det bli bättre?!

    Taggar:


   KLACKARNA I TAKET

Hej! Just nu har vi en tävling på vår blogg där vi

lottar ut hela tre priser från Kelda, var med och tävla du också! :)



/Elina & Linnéa http://klackarnaitaket.blogg.se


2010-04-23 / 17:16:26
Blogg: http://klackarnaitaket.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: