Påsk påsk påsk!
Publicerad:

Jag försöker alltid göra lite påskfint i lägenheten när det är påsk. I måndags var jag ut i skogen och plockade ris. Ångrar dock att jag inte köpte ris istället... Jag drunknade typ i snön när jag försökte få tag i ris. Men efter mycket besvär fick jag tag i lite påskris... Så nu har jag påskfint hemma


Riset som jag fick kämpa för att få tag på...


Lila tulpaner som matchar gardinerna :-)

Ja, mer påsk än så blir det inte hos mig... Jag köpte dock lite godis idag ifall någon kärring skulle ringa på dörren... Det har ringt på dörren, men jag har inte öppnat...jag behåller godiset själv hehehe... *ont skratt*
    Taggar:


   Matilda

Vad duktig du är på att följa de olika årstiderna/högtiderna! Önskar att jag också kunde göra lite påskfint.



Tack för din kommentar, det fick mig att känna mig lite snyggare. Tänk att man kan tycka så olika :)



Kram


2010-04-03 / 16:11:31
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: