Fredag!
Publicerad:

Jag har exakt hela dagen för mig själv! Boas jobbar idag och ska på Lagfest ikväll! Oj, jag har ju glömt att skriva att Boas innebandylag "Hjoggböle rattlesnakes" vann Korpenserien i söndags. Mycket roligt! Iallafall blir Boas borta hela dagen och kvällen... Vad ska jag hitta på då? Har pratat med några kompisar, som tyvärr hade andra planer för kvällen. Så det blir en ta hand om mig själv kväll.

Men först, under dagen idag ska jag:

* duscha
* sortera tvätt och kläder
* dammsuga och städa
* städa på balkongen
* bokföra
* åka och shoppa lite till badrummet
* Handla inför kvällen
* träna yoga

Efter träningen så är det dax för middag Och som vanligt när jag är ensam hemma på fredagarna äter jag bara mat som jag har längtat efter lääänge. Så ikväll blir det "Hjalle och Matildas kräftröra", har nämligen längtat kräftstjärtar i flera månader. Efterrätt blir vitchokladkladdkaka med hallon då jag har det i frysen efter förra helgen då INGEN orkade äta efterrätten. Jag har även tänkt åka förbi Hemmakväll och se om de har någon bra tjejfilm som jag inte har sett :-) Kommer nog bli en bra kväll, trots ensamheten :-)

    Taggar:


   Veronica

Åh vilken fin blogg...är det du so har gjort headern??



Kram


2010-04-16 / 12:54:10
Blogg: http://weronicaz.blogg.se/


   Matilda

Grymt skön kväll lät det som. Se lite tjejfilm åt mig med;)


2010-04-16 / 19:51:23
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: