Vecka 2: -2,4 kg
Publicerad:

Idag har det gått 2 veckor sedan jag startade med Cambridge. De senaste 7 dagarna har jag gått ned 2,4 kg Totalt har jag alltså gått ned 7,9 kg på två veckor. Det betyder att jag har 2,5 kg kvar att gå ned för att nå mitt nästa delmål och totalt 12,5 kg kvar till mitt slutmål... Det är himla himla tråkigt att bara dricka pulversoppor och shakes, men jag ska klara det här ändå!

Jag kollade på Nyhetsmorgon på Tv4 nu på morgon och blev himla förvånad när jag såg en av mina gamla musiklärare, Jens i bild. Det var hårdrocksbandet Corroded, från Ånge som spelade i programmet. Roligt att få se dem i TV och att ett till Ångeband har slagit igenom!

Igår ringde min kompis Malin och frågade om Boas och jag vill följa med henne på förhandsvisningen av "Flickan som lekte med elden". Hon hade gratisbiljetter och ville ge dem till oss :-) Så på torsdag ska Boas o jag få se filmen före alla andra och gratis dessutom :-)

Ikväll blir det nog bowling om det inte blir så att jag måste jobba....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: