Sundsvall= IKEA
Publicerad:

Annonserna i Norran har gett resultat! Idag har jag bokat in 4 nya kunder samt 1 återbesök! Jag tror att det kommer ringa ännufler imorgon! =-)

Förmodligen blir det så att jag åker till Sundsvall redan på torsdag :-) Ska bli så himla skönt att komma bort! Självklart blir det en dag på IKEA och Birsta. Jag ska redan nu börja kolla på Ikea.s hemsida, för att se vad jag kan hitta. Jag ska köpa en massa värmeljus och ljuslyktor till balkongen. Ska även kolla om det finns några snygga lampor, för är det något vi behöver så är det lampor. Ska faktiskt bli lite skönt att få shoppa loss på IKEA utan Boas (don't tell him). Då kan jag köpa vad jag vill utan att han säger "är inte det där lite onödigt?" :-)

Imorgon är det dax för vägning och mätning igen! Jag gissar på att jag har gått ned 1,5 kg denna vecka och då närmare jag mig -10kg på bara 3 veckor! Spännande att se hur det gått denna vecka...

Nu: kolla slutet på Hollywoodfruar

    Taggar:


   Helena

ÅÅÅ lyllos! Jag vill oxå till ikea och shoppa loss. Tänkt om man hade obegränsat med pengar... Nu blir det nog ikea när det blir huset men då får man ju aldrig gå i lugn och ro och titta på ALLA grejor som finns=)


2009-09-22 / 07:19:28
Blogg: http://helenawiklund.blogspot.com/


   1000hemsidor.com

Hej! Vad är det du säljer då du bokat nya besök? Blev mycket intresserad av det... Hör gärna av dig till mig på mail, har ett erbjudande jag vill dela med mig av!


2009-09-22 / 14:01:01
Blogg: http://www.1000hemsidor.com





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: