Mat, mat, mat...
Publicerad:

Trots att jag levt på pulver i 16 dagar nu, så är jag inte särskilt hungrig... Däremot tänker jag på mat hela tiden. Jag kollar i recept böcker, kollar på matprogram på TV och planerar hela tiden vad jag ska äta när jag får börja äta igen. Jag har planerat att när jag har gått ner 10kg (alltså bara 2 kg kvar) så ska jag få äta ett sallad med rökt lax, för jag är så himla sugen på rökt lax!!! Just det, salt mat är jag sugen på. Jag vill ha kött, bacon, ost och lax! Allt som är salt saknar jag enormt mycket. Jag är inte ett dugg sötsugen, vilket är skönt iallafall.

Men nu är det så att jag FÅR INTE ÄTA allt jag vill. Jag ska lyckas gå ned till 63-65 kg innan jag får äta något onyttigt igen! Jag har plockat fram massa bilder från förr och lagt fram överallt bara för att jag ska motiveras och komma ihåg hur jag såg ut när jag vägde 65kg och jag SKA lyckas gå ner under 65kg innan 1/12 har jag bestämt!

Bilder från förr "65kg perioden" :-)




Borde jag kanske klippa mig så här igen??

   

Nu ska jag ladda upp med en Diet Coke, inför Idol!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: