Fuskvecka!
Publicerad:

Som jag skrev tidigare idag så har det gått 3 veckor sedan jag började med min kur. Det har varit himla tråkigt att leva på pulver i 21 dagar. När jag öppnade min kalender idag så stod det "får börja äta frukt, grönt och ägg". Därför har jag bestämt att idag ska jag unna mig en middag bara för att jag har varit så duktig! Jag ska äta ägg, avokado och lax till middag idag! Jag tycker faktiskt jag förtjänar det. I helgen när jag ska vara i Sundsvall så ska jag oxå unna mig att äta mat. Jag ska absolut inte äta något onyttigt, men lite ägg och frukt och nötter iallafall. Så det betyder att denna vecka så ska jag fuska lite (dock bara med nyttigheter). På måndag kör jag igång med en ren kur igen. Jag har bestämt att jag ska gå ner 4kg till, sedan ska jag börja med en kombinerad kur (då man äter en måltid mat per dag).

Nu: vänta på middag...bara 4 timmar kvar!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: