Fredag, dag 11!
Publicerad:

Har nu varit ledig i två dagar och har egentligen inte gjort så mycket. Har jobbat ganska mycket med "flygbladen" och marknadsföringen av Nagel Ateljén.

Det är den 11 september, vilket betyder att det för 8 år sedan var lika varmt ute som det är nu! Den 11 september 2001 var jag och solade och badade i Gissjön (vissa saker kommer man bara lixom ihåg...)

Dag 11 på min Cambridgekur. Ställde mig på vågen igen imorse och de senaste tre dagarna har jag gått ned 0,8kg så totalt har jag gått ned 6,3 kg på 11 dagar! Det går neråt.... bara 13,7 kg kvar till målet!

Ikväll ska Boas o jag besöka Falle och Malin och deras nyfödda son. Ska bli trevligt!

Imorgon ska Boas o jag göra något annorlunda. Vi har lovat att vi ska klä ut oss till spöken och skrämma folk i skogen imorgon natt.... Berättar mer om det senare och bilder kommer från "spökskogen". Det jobbiga är att jag är den som kommer bli mest rädd...

Nu ska jag ta en dusch då jag hoppade över det imorse!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: