Bilder från helgen!
Publicerad:

Jag har varit dålig att uppdatera denna helg, tyvärr... Men här kommer bilder från helgen som gått!

Fredagkväll hade vi spelkväll hemma hos oss:


Julia och Matilda är obesegrade i Settlers. De vann både på fredagkväll o lördagkväll!



Jag vann iallafall i Alfapet! :-)

På Lördag åkte vi och spelade Discgolf. Då jag har fått så himla ont i mina händer och fingrar sedan jag började jobba som nagelterapeut, och tycker det gör ont när jag greppar saker och ting, så kollade jag bara på de andra som spelade och var inte med själv.



Visst syns det att Matilda kan dansa balett...? Nu dansar hon inte här, utan hon kastar iväg en disc. Men en vacker posé är det iallafall!






Det var helgens bilder det!

Idag har jag jobbat på förmiddagen. Gick en kortis på stan sedan. Köpte mer Cambridgepulver. Längtar så himla mycket tills imorgon då jag har levt på pulver i 7 dagar och ska få ställa mig på vågen! Jag tror att vecka 2 kommer vara lättare än första men ändå har den första vecka gått himla bra!

Nu ska jag sätta mig ner och fila mina naglar som har blivit lite för långa! Berätta imorgon hur många kilon jag har gått ned första veckan!


    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: