Backstreet's Back, alright!
Publicerad:

Hmm... det här brukar jag inte prata så mycket om nu för tiden, men jag ska erkänna det nu för alla som inte redan vet om det. För ca. 10 år sedan var jag besatt av Backstreet Boys. . Jag började lyssna på dem 1995, då jag var 13 år gammal. Sedan dess har jag varit på 4 av deras Sverige konserter, hängt många timmar utanför deras hotell, spelat in 7 VHS band med intervjuer o.s.v. Det som inte jag vet om Backstreet Boys är inte värt att veta. Jag har verkligen varit besatt! Ni som inte kände mig då kan nog inte föreställa er hur besatt jag egentligen var. Jag skulle vilja veta hur mycket tid och pengar jag har lagt ut på det bandet... För ca. 6 år sedan började min besatthet att dala. Jag har inte köpt deras senaste CD (som släpptes för typ 2 år sedan) och jag har inte varit på deras två senaste konserter...

Som de flesta redan vet så är Backstreet Boys aktuella igen! De släpper ett nytt album i oktober och har en Sverigekonsert i december.  Varje gång de är på väg tillbaka så ökar mitt intresse för dem... Jag skulle mer än gärna vilja åka på deras konsert. Iår är det 10 år sedan jag sist var på en av deras konserter i Globen, så det är himla lockande att åka ner och få se dem en sista gång. Deras kommande CD och deras senaste har jag bestämt mig för att jag måste köpa. När jag har precis ALLT annat de har gett ut på skiva, så måste jag ju köpa de här oxå... Trots att jag inte är besatt av dem längre så är det himla svårt att släppa greppet helt och hållet och förmodligen kommer jag aldrig göra det. När jag är 87 år gammal och sitter på hemmet så är jag övertygad om att " I´ll never break your heart" kommer strömma ut ur högtalarna! :-)

KTBPA!!! Ha ha ha...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: