Träningsschema!
Publicerad:

Imorgon är det 5 veckor sedan jag började äta pulver. Det betyder att jag kommer börja äta lite mer frukt o grönt och även att jag kommer börja röra på mig mer. Fr.o.m idag så började jag promenera fram o tillbaka till jobbet. Totalt blir det en promenad på 1 timme o 10 minuter, varje dag. Men jag vill även börja träna lite annat. Just nu sitter jag och kolla olika former av träningspass här i Skellefteå. Jag vill först och främst börja simma och gå på vattengympa, men jag skulle även vilja testa yoga... Nu när jag fortfarande äter pulver till störst del så ska jag börja träna lite lugnt. Så jag ska börja att simma och gå på vattengympa.

Så i höst så kommer jag simma på Tisdagar kl. 11.15- 12.15 och på Lördagar kommer jag gå på vattengympa kl.12.00-13.00 och simma i 30 minuter efter det.

Senare i höst eller i vinter så vill jag träna lite mer. Funderar på att lägga upp mitt träningsschema så här:

Måndag:-
Tisdag: Simma kl. 11.15 i 45 min.
Onsdag: Yoga kl. 18.00 eller gympa kl. 18.30 (inte bestämt mig än)
Torsdag: Core kl. 18.15- 19.00
Fredag:-
Lördag: Vattengympa kl 12.00 och simning 30 min.
Söndag:-

Jag tror det skulle bli en bra träningsvecka med ganska stor variation... Men först och främst ska jag börja simma!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: